Regulamin sprzedaży za pośrednictwem strony https://www.dzieleniemieszkan.pl/

Data publikacji: 21.07.2025 r.


Dziękujemy za zainteresowanie naszym kursem on-line.


Sprzedawcą kursu jest GVG ESTATES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ INWESTYCJE SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. Franciszkańska 104/112/209, 91-845 Łódź / NIP 7262670449.


Poniżej znajdziesz regulamin, w którym zostały zawarte informacje m.in. o sposobie zakupu kursu, jego dostarczenia, postępowaniu reklamacyjnym, czy przetwarzaniu danych osobowych.


W razie jakichkolwiek pytań związanych z kursem lub regulaminem, jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem sklep@zainwestowani.pl lub pod nr tel. +48 533 585 787 od poniedziałku do piątku w godzinach 10-15.

§ 1
Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:


1.Konsument – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zawierająca z Sprzedawcą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; Konsument jest również Kupującym,


2.Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna dokonująca zakupu Kursu,


3.Kurs – kurs on-line pt. “Szkoła Szukania Okazji” stanowiący zbiór treści cyfrowych sprzedawany przez Sprzedawcę, dostarczany za pośrednictwem Platformy,


4.Operator Platformy – GVG Estates Sp. z o.o., ul. Rysownicza 36/36, 91-855 Łódź, NIP: 7262668435, KRS: 0000701240, sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 10 000,00 zł,


5.Platforma – platforma kursowa dostępna pod adresem https://wiedza.zainwestowani.pl,


6.Przedsiębiorca Konsumencki – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; Przedsiębiorca Konsumencki jest również Kupującym,


7.Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://www.dzieleniemieszkan.pl/regulamin, 


8.Sprzedawca – GVG ESTATES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ INWESTYCJE SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. Franciszkańska 104/112/209, 91-845 Łódź / NIP 7262670449.

§ 2
Postanowienia wstępne

1.Sprzedawca jest stroną umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Kursu zawieranej pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą w wyniku złożenia zamówienia za pośrednictwem strony internetowej.


2.Regulamin określa sposób zawarcia i warunki umowy, o której mowa powyżej, w szczególności prawa i obowiązki stron umowy.


3.Do zakupu Kursu i korzystania z Kursu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są: 

1) dostęp do Internetu,

2) standardowy system operacyjny,

3) standardowa przeglądarka internetowa,

4) przeglądarka plików .pdf, 

5) standardowy odtwarzacz plików video,6) posiadanie aktywnego adresu e-mail.


4.W sytuacji, w której korzystanie z Kursu wymagałoby spełnienia dodatkowych warunków technicznych, warunki te wskazane są w opisie Kursu. 


5.Zakup Kursu wymaga podania określonych danych osobowych w zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy.


6.Zakazane jest dostarczanie treści bezprawnych w ramach formularza zamówienia. 


7.Cena Kursu jest ceną brutto.

§ 3
Usługi świadczone drogą elektroniczną

1.Sprzedawca nie świadczy usług drogą elektroniczną.


2.Usługi świadczone są drogą elektroniczną przez Operatora Platformy na zasadach opisanych w regulaminie dostępnym pod adresem http://wiedza.zainwestowani.pl/regulamin, który to regulamin Kupujący akceptuje razem z niniejszym Regulaminem w trakcie składania zamówienia.

§ 4
Składanie zamówienia

1.Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia po uprzednim dodaniu do koszyka Kursu. Na etapie składania zamówienia następuje wybór metody płatności za zamówienie.


2.Proces składania zamówienia kończy kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie. Kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie stanowi oświadczenie woli Kupującego prowadzące do zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.


3.Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie, następuje etap płatności za zamówienie.


4.Kupujący otrzymuje potwierdzenie zamówienia na adres e-mail podany w formularzu zamówienia. Potwierdzenie zamówienia jest jednocześnie potwierdzeniem zawarcia umowy na odległość.

§ 5
Płatność

1. Dostępne metody płatności za zamówienie prezentowane są Kupującemu na etapie składania zamówienia.


2. Operatorem płatności elektronicznej jest Krajowy Integrator Płatności S.A., plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, NIP: 7773061579, REGON: 300878437, KRS: 0000412357, kapitał zakładowy: 4.848.500 PLN wpłacony w całości – w przypadku płatności tpay, albo mBank S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Prosta 18, 00-850 Warszawa wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000025237, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP: 526-021-50-88, o wpłaconym w całości kapitale zakładowym, którego wysokość wg stanu na dzień 01.01.2020 r. wynosi 169.401.468 złotych – w przypadku płatności paynow.


3. W razie wystawienia faktury do zamówienia, zostanie ona doręczona Kupującemu drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.

1.Realizacja zamówienia następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Kupującego w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję uzyskania dostępu do Kursu.


2.Sprzedawca dostarcza Kurs w wersji obowiązującej na dzień dostarczenia Kursu i nie zapewnia aktualizacji po dniu dostarczenia Kursu.


3.Kursowi mogą, ale nie muszą, towarzyszyć świadczenia dodatkowe, np. dostęp do grupy wsparcia związanej z Kursem, spotkanie on-line ze Sprzedawcą lub innymi osobami, udział w dodatkowych webinarach itp. Wszystkie tego rodzaju świadczenia mają charakter poboczny w stosunku do głównego zobowiązania Sprzedawcy, jakim jest dostarczenie treści cyfrowych zgodnych z umową i realizowane są zgodnie z informacjami dostępnymi w opisie kupowanego Kursu. Sprzedawca może przewidywać dodatkowe zasady korzystania ze świadczeń dodatkowych mające na celu zapewnienie komfortu i poczucia bezpieczeństwa pośród wszystkich osób mających dostęp do określonych świadczeń, np. zasady uczestnictwa w grupie wsparcia. Nieprzestrzeganie takich zasad może skutkować pozbawieniem Kupującego możliwości korzystania ze świadczeń dodatkowych, co nie ma jednak wpływu na realizację przez Sprzedawcę jego zobowiązania głównego w postaci dostarczenia treści cyfrowych, nie stanowi naruszenia umowy przez Sprzedawcę i nie może być podstawą roszczeń Kupującego z tytułu naruszenia umowy. 


4.Sprzedawca jest uprawniony do dokonywania zmian w zakresie treści cyfrowych w trakcie trwania umowy, z wyjątkiem treści cyfrowych, które są dostarczane w sposób jednorazowy. Zmiany w zakresie treści cyfrowych, które zostały nabyte przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę Konsumenckiego, mogą być dokonywane z zachowaniem poniższych wymogów:


1)zmiany w treściach cyfrowych mogą być dokonywane wyłącznie z uzasadnionych przyczyn, w szczególności takich jak usunięcie usterek, dostosowanie treści cyfrowych do potrzeb Kupujących, dostosowanie treści cyfrowych do zmian prawnych lub decyzji sądów i organów;

2)zmiany w treściach cyfrowych nie mogą wiązać się z kosztami po stronie Konsumenta lub Przedsiębiorcy Konsumenckiego;

3)Sprzedawca poinformuje Konsumenta lub Przedsiębiorcę Konsumenckiego w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanej zmianie;

4)jeżeli zmiana w treściach cyfrowych istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Kupującego do treści cyfrowych lub korzystanie z nich, Sprzedawca jest zobowiązany poinformować Konsumenta lub Przedsiębiorcę Konsumenckiego z odpowiednim wyprzedzeniem, nie krótszym niż 7 dni, na trwałym nośniku, o właściwościach i terminie wprowadzenia zmiany, a także uprawnieniach związanych z tymi zmianami;

5)jeżeli zmiana w treściach cyfrowych istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Kupującego do treści cyfrowych lub korzystanie z nich, Konsument lub Przedsiębiorca Konsumencki może wypowiedzieć umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany w treściach cyfrowych lub poinformowania o zmianach w treściach cyfrowych, jeżeli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana. Uprawnienie to nie przysługuje Kupującemu, gdy Sprzedawca zapewni Kupującemu, bez dodatkowych kosztów, prawo do zachowania treści cyfrowych zgodnych z umową w stanie niezmienionym.


5.Dostęp do Kursu może być ograniczony czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie Kursu. W takiej sytuacji, po upływie wskazanego terminu, Kupujący utraci dostęp do Kursu.


6.Kurs jest dostarczany za pośrednictwem Platformy. Korzystając z Platformy, Kupujący korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Operatora Platformy na zasadach określonych w regulaminie dostępnym pod adresem http://wiedza.zainwestowani.pl/regulamin, który to regulamin Kupujący akceptuje razem z niniejszym Regulaminem w trakcie składania zamówienia.

§ 6
Realizacja zamówienia

§ 7
Prawa autorskie

1.Sprzedawca udziela Kupującemu licencji na korzystanie z utworów wchodzących w skład Kursu.


2.Kupujący nie jest uprawniony do pobierania utworów na dysk lub do pamięci stałej swojego urządzenia, chyba, że Sprzedawca przewiduje wprost taką możliwość i informuje o tym Kupującego.


3.Kupujący nie jest uprawniony do wykorzystywania utworów w ramach systemów AI lub modelów AI ogólnego przeznaczenia, w szczególności w ramach generatywnych systemów lub modelów AI, w tym nie jest uprawniony do wykorzystywania utworów jako inputu w tego rodzaju modelach lub systemach, tworzenia na podstawie utworów innych materiałów (np. transkrypcji, artykułów, map myśli, lekcji, konspektów) przeznaczonych do dalszego rozpowszechniania. 


4.Kupujący nie jest uprawniony do włączania utworów do swoich własnych produktów lub usług.


5.Sprzedawca może wypowiedzieć licencję ze skutkiem natychmiastowym w przypadku choćby jednorazowego skorzystania z utworu w zakresie wykraczającym poza zakres udzielonej licencji. 


6.Naruszenie zasad licencji może skutkować również odpowiedzialnością cywilną Kupującego.

§ 8
Odstąpienie od umowy

1.Konsument lub Przedsiębiorca Konsumencki, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.


2.Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Kupujący jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Kupującemu potwierdzenie zawarcia umowy na odległość


3.Chwilą rozpoczęcia spełniania świadczenia jest pierwsze po zakupie Kursu logowanie do konta użytkownika w ramach Platformy.


4.Aby odstąpić od Umowy, Konsument lub Przedsiębiorca Konsumencki musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia - na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.


5.Konsument lub Przedsiębiorca Konsumencki może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy jednak nie jest to obowiązkowe. 


6.Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument lub Przedsiębiorca Konsumencki wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 


7.W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy Konsumenckiemu wszystkie otrzymane od Konsumenta lub Przedsiębiorcy Konsumenckiego płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę Konsumenckiego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku, Konsument lub Przedsiębiorca Konsumencki nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.


8.Kupującemu może zostać udzielona gwarancji satysfakcji. Informacja o gwarancji satysfakcji zawarta jest zawsze w opisie Kursu. W razie braku wskazania na gwarancję satysfakcji, nie jest ona udzielana. Gwarancja satysfakcji polega na tym, że Kupujący może odstąpić od umowy w ciągu 30 dni od jej zawarcia, przesyłając Sprzedawcy stosownej treści wiadomość e-mail z informacją o chęci skorzystania z gwarancji satysfakcji i odstąpienia od umowy. 

§ 9
Odpowiedzialność Sprzedawcy

1.Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta oraz PNPK za zgodność treści cyfrowych z umową, którą ocenia się zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta.


2.Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowych dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.


3.Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowych dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. 


4.Jeżeli treści cyfrowe są niezgodne z umową, Konsument lub Przedsiębiorca Konsumencki może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.


5.Sprzedawca może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.


6.Sprzedawca doprowadza treści cyfrowe do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy Konsumenckiego, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia treści cyfrowej do zgodności z umową ponosi Sprzedawca.


7.Jeżeli treści cyfrowe są niezgodne z umową, Konsument lub Przedsiębiorca Konsumencki może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:


1)doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;

2)Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej do zgodności z umową;

3)brak zgodności treści cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową do zgodności z umową;

4)brak zgodności treści cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w ust. 4;

5)z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy Konsumenckiego.


8.Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość treści cyfrowych niezgodnych z umową pozostaje do wartości treści cyfrowych zgodnych z umową. Jeżeli umowa stanowi, że treści cyfrowe są dostarczane w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym treści cyfrowe pozostawały niezgodne z umową.


9.Konsument lub Przedsiębiorca Konsumencki nie może odstąpić od umowy, jeżeli treści cyfrowe są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności treści cyfrowej z umową jest nieistotny. 


10.Reklamacje dotyczące treści cyfrowych mogą być wysyłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną. Kupujący może skorzystać z wzoru formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od doręczenia reklamacje.

§ 10
Pozasądowe sposoby dochodzenia roszczeń

1.Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.


2.Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:


1)zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy,

2)zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,

3)skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.


3.Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubownie.uokik.gov.pl.

§ 11
Dane osobowe

1.Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.


2.Niezależnym od Sprzedawcy administratorem danych osobowych Kupującego jest Operator Platformy. Szczegóły w tym zakresie są opisane w polityce prywatności.


3.Dane osobowe Kupującego przetwarzane są przez Sprzedawcę w następujących celach i w oparciu o następujące podstawy prawne:


1) zawarcie i wykonanie umowy zawieranej z Sprzedawcą - art. 6 ust. 1 lit. b RODO,

2) realizacja obowiązków podatkowo-księgowych - art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z właściwymi przepisami prawa podatkowego,

3)obrona, dochodzenia lub ustalenie roszczeń związanych z umową, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.


4.W procesach przetwarzania danych osobowych, jako podmioty przetwarzające, mogą brać udział: hostingodawca, dostawcy oprogramowania, w którym przetwarzane są dane osobowe, podwykonawcy uzyskujący dostęp do danych osobowych w związku z realizacją swoich obowiązków lub zlecanych im usług. Wszystkie podmioty przetwarzające związane są ze Sprzedawcą umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych i gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.


5.Dane osobowe mogą być przekazywane kancelariom prawnym w celu świadczenia na rzecz Sprzedawcy pomocy prawnej, jeżeli takowa pomoc będzie wymagała dostępu do danych osobowych. Ponadto, dane osobowe mogą być przekazywane do urzędów skarbowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków podatkowo-rozliczeniowo-księgowych oraz podmiotom, organom lub instytucjom uprawnionym do uzyskania dostępu do danych na podstawie przepisów prawa, takim jak służby policyjne, bezpieczeństwa, sądy, prokuratury.


6.Dane osobowe Kupującego usuwane są po upływie terminu przedawnienia roszczeń związanych z umowami zawieranymi ze Sprzedawcą, z wyjątkiem danych zawartych w dokumentacji księgowej, które przechowywane są przez okres wymagany przez przepisy prawa.


7.Uprawnienia Kupującego związane z przetwarzaniem danych osobowych: prawo do żądania od Sprzedawcy dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


8.Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, ale niezbędne by zawrzeć umowę.

§ 12
Postanowienia końcowe

1.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen Kursu bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.


2.Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie, z tym zastrzeżeniem, że do umów zawartych przez zmianą Regulaminu znajduje zastosowanie Regulamin obowiązujący w chwili zawierania umowy.


3.Prawem właściwym dla umów zawieranych ze Sprzedawcą jest prawo polskie, co nie pozbawia jednak Konsumentów i Przedsiębiorców Konsumenckich możliwości korzystania z uprawnień przysługujących im na gruncie prawa państwa, w którym mają miejsce zamieszkania.


4.Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi ze Sprzedawcą będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na miejsce siedziby Sprzedawcy. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów oraz Przedsiębiorców Konsumenckich, w przypadku których właściwość sądu rozpatrywana jest na zasadach ogólnych. 


5.Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 21.07.2025 r.


6. Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do ściągnięcia w formacie .pdf .